wtorek, 2 lipca 2013

Nasz Plemienny Room.

Hej myszki. Mamy dla was niespodziankę... chodzi o nasz plemienny, tajny room XD. Room został stworzony przez naszą kochaną Kokoszę <3. Na naszym roomie wcielamy się w kolorowe pandy srające zostawiające bomby za sobą. Mamy w taki sposób zabić przeciwników.
Po wysadzeniu w powietrze liści, klocków, pni drzew dostajemy parę zdolności.
~ Bomba +
~ Mocniejszy wybuch
~ Specjalna bomba
~ I wiele rzeczy których jeszcze nie odkryłam XD
Przetestowałam już room ze znajomymi i byłam nim zafascynowana...oni też :D
Powiem wam, że po dość długim oczekiwaniu na zwycięzcę plansza zaczęła nas zjadać się niszczyć :O
No ale tak o tym piszę i piszę a nie podałam komendy =.=
/room bouboum <-- Fajna nazwa, co nie? XD Wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju *o*
Pamiętajcie..., że żadna panda nie została tam zabita...

Mam też inne informacje, o dziwo nazbierało się ich przez ten dzień XD
Dostałam w swoje ręce łapki, a tak na prawdę na emaila pierwsze prace *o* Jestem dumna z was myszki po pierwszym dniu od razu pracę ;3 Zostały one wykonane przez... werbel proszę... 

Ten to ma talent....

Tak jak Emisiaak, która wykonała te rysunki...tam na dole rysunki...o dosłownie pod tym napisem...
Myszka 2 xdMyszka 3 XD
Dziękuję CiEmi ;*** Kochana ty nasza ;*** Czekam na następne prace, a te zamieszczam w nowej zakładce ;3 A może ktoś ma inny talent i umie biegać...

...z prędkością światła?
Ps. Post zrobiony z konta Kokoszy *o*

~ Shallis ;*
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz